Åh lycklig tjej!

Hej!
Asså den här dagen, haha har haft ont i hela kroppen och gjort fel hela dagen haha. Men aa, som jag skrev imorse så hade jag världens mensvärk fast jag pinade mig genom hela dagen ändå, sen har jag haft ont i "skelettet" i hela kroppen med :o jättekonstigt, är typ svullen också runt halsen så jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu igen..
Men ska försöka ta mig till jobbet imorgon också, är ju ändå sista dagen innan lov! Men annars så drar jag nog på bio med min kära vän imorgon, hoppas på det iaf! Men det är det som är planerat så får hoppas att planerna går i verket ;) haha oklart än vilken film det blir men alltid nån bra iaf!
Juste, till rubriken!!! Min tröja jag beställde kom idag och jag är så glad! :D hahaha åh älskar den! haha lägger in bild här nere.
Nu ska jag dricka upp min cola och sen försöka fixa lite plugg. Bättre sent än aldrig ;) haha puss på er mina sköna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim