dansa, pausa

Tja man! ( haha;)! )
Idag är det äntligen fredag, har praktiserat en hel vecka och nästa är det bara 4 praktikdagar (tackochlov) och dagen har gått sjukt segt och nu har jag så ont i mina fötter så det finns inte!
Jaja blev hämtad efter jobbet av syster i pissvädret och så åkte vi till några affärer. Köpte lite nyttigt men gott tills ikväll istället för godis då jag slutat med det, stolt! Sen hem och nu har jag kollat missade bb avsnitt och ska strax ner i tvättstugan och hämta mina kläder, skulle behöva städa rummet med :o och tror bestämt att jag ska göra det nu faktiskt, bättre sent än aldrig ;) haha
Imorgon är det upp tidigt som gäller, sen blir det dop och lite andra kuliga saker ;)
Hörs mer sen, pusssss ♥
Låten som spelas dagarna i ända på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim