De är så logiskt alla fattar utom du. Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu.

Pallar inte dehäääär, FAN va skönt med fredag och långhelg säger jag bara!!!
Jaj, igår var jag som sagt i skolan och hade svenska nationella, det gick väl sådär haha men helvete va skönt de var att komma tillbaka till skolan o få träffa alla! Och jag pallar inte med praktik längre, vill ba gå i skolan som vanligt :(
Sitter som vanligt o äter frukost nu och är svintrött, har inte kunnat sova något typ på hela natten pga massa olika tankar o känslor o aa, så egentligen borde jag ba fortsätta sova men det går tyvärr inte.. Ikväll blir det förmodligen bio med katja så man iaf får tankarna på andra håll ett tag, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim