Tjatja!
Fredag idag, lovet är snart slut och ångesten att behöva gå upp 4 varje morgon för att åka till praktiken börjar komma krypandes. Men imorgon kommer min hockeykompis hem! Så lite positivt finns det :D hahah!
Aja, börjar tro att jag börjar bli sjuk igen... börjar få en sjukt jobbig hosta och det gör ont som satan i revbenen när jag hostar, jag vill inteeeeeee :( plus att jag har haft ont i huvudet oavbrutet hela lovet... Men jaja, får hoppas på det bästa!
Ska byta om till riktiga kläder nu så jag piggnar till och sen kolla på gårdagens bigbrother, loooove it!
Sen ska jag bannemig plugga matten som aldrig blev av igår. Idag ska den vara klar innan jag går och lägger mig!
Så vi hörs mina fina, ha en bra fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim