Känner mig duktig!

Nu är klockan halv 2 snart och jag har redan hunnit diska, städa mitt rum, fixat mig lite smått och gjort en av två matteinlämningar! Så känner mig fett duktig ;) haha
Om en stund beger vi oss till bror där det blir fika, sen ska jag fortsätta plugga några timmar till haha nu när jag ändå är igång lixom! Annars blir det väl aldrig av!
Hehe sen fett taggad för det bara är 4 dagar på praktiken denna vecka sen är det loooov! Fast hoppas jag kan jobba under lovet ändå och få lite extra pengar ;) alltid bra att ha! :D haha
Nu är jag på bra humör, kompis det går bra nu! :D haha skojjaaaaa! Men nu ska jag sluta, haha puss!
Ganska gammal :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim