Love life!

Så, nu är jag hemma från läkaren igen sen någon timme tillbaks, där gick det bra fast måste medge att det är sjuuukt jobbigt att sitta där och vänta. Och inte blir det bättre av att jag har 3 till läkartider den kommande veckan. Eller en av dom är tandläkarn och dit ska jag på onsdag.


Menmen imorse när jag åkte till jobbet var det, till min förvåning ljust ute. Sist jag hade praktik (vilket var för en vecka sen) var det mörkt när jag åkte. Men det gjorde det iaf liite roligare och lättare att åka till jobbet utan att somna! ;)

Nu har jag en jävla huvudvärk så ska ta en ipren, träna lite och sen belöna mig själv med gårdagens avsnitt av bigbrother, love life!
Och imorgon efter jobbet ska jag träffa Katjus (äntligen) haha vi har så mycket att prata om så vi tar en dejt sådär på eftermiddagen ;)
Kan inte lova några fler inlägg ikväll, vi får se helt enkelt!
Puss på er ;*
Somras ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

vi ska ta sprutan på måndag också-..

2012-04-17 @ 02:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim