my daaaay

Tjatja!
Nu är ännu en måndag slut och om exakt en vecka är det vaaaalborg! :D haha iaf, jobbet idag gick kanon, sen efter det åkte jag till läkaren och tog andra sprutan! Så är fett stel i armen nu :/ menmen sen åkte jag hem och hämta pengar och mötte upp katja och vi gick (ja ni läste rätt!) ner till stan där jag köpte en ögonfransböjare då min är sönder och sen satt vi där i många timmar och snackade om allt och ingenting :) sen åkte vi hem och stog och snackade ännu mer vid rondellen innan jag promenerade hem igen! Duschade och nu har jag precis kollat på veckorfinalen i big brother!
Nu skriker sängen efter mig så ska gå och borsta tänderna o så och sen soova! Det är en ny dag imorgon :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim