räknat lite

Ja ni, nu har jag kollat upp och räknat exakt hur många dagar det är kvar på praktiken innan sommarlovet.

31 dagar prakik.
+ 4 dagar i skolan för massa nationella prov i svenska, matte och engelska.
8 juni är jag, katja och två till från klassen i skolan för att servera på treornas studentlunch (kul som fan)
+ 5 lovdagar/studiedagar

Så sammanlagt är det 43 dagar kvar innan jag tar sommarlov, och då är inte helgerna inräknade!
Hehe nu känns det liiiite bättre iaf, tänk bara 31 dagar kvar på praktiken och jag får vara i skolan sammanlagt en hel vecka till! :D Glad tjej nu! Asså är så sjukt taggad på att dra till skolan, bara en och en halv vecka dit!

Annars då? Ska kolla på gårdagens avsnitt av big brother nu och sen vet jag faktiskt inte. Hoppas katja loggar in på facebook en stund ikväll igen så jag kan prata lite med henne. Asså sjukt hur mycket vi har att prata om när hon kommer tillbaka!!! Hehe saknar min lilla hockeygalna katjus, vi är lika galna båda två = samma "hobby" haha vilket resulterar i att vi alltid har nått att prata om ;) hehe men det är bara kul, vi har kul! :D haha
Jaja, hon kommer hem snart! Tills dess ska jag hinna göra klart allt plugg och lite sånt, måste ta tag i detdär!!!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim