sötnöt!

Tjenna!
Fullt upp idag! Upp och iväg till samlingslokalen klockan 7 med bror m. familj, mamma och syster för att fixa ordning där innan dopet. Fast jag var mest barnvakt åt lilla Melvin men det är kul! :D haha och blåste lite ballonger ;)
Sen efter det följde jag med bror hem och hjälpte dom att sätta marsipan på alla tårtor innan jag gick hem och bytte om och fixade mig!
Sen runt halv 12 åkte vi och hämtade upp mina kusiner som jag (sorgligt nog) inte träffat på typ 10 år pga lite omständigheter så det var jättekul att träffa dom igen! Fast kändes lite skumt också men det är väl självklart! Dopet var jättefint och efter fikat också, det var helt enkelt en trevlig dag!
Efter dop och dopfika åkte vi hem och tog kusinerna med oss och bjöd på middag, nu har de åkt och jag sitter här och har sjukt ont i fötterna och sjukt sliten! Det känns när man gått med högklackat en hel dag ska jag tala om för er! ;)
Haha men aa, ska väl kolla gårdagens bb och sen nån film tills jag somnar, vilket kommer hända ganska så snart tror jag! haha puss
Sötaste lilla Melvin ♥
O så lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim