taggad till 0

Hej!
Är så sjukt inte taggad på nånting idag, haha vaknade runt 6 imorse och var hur pigg som helst, men kunde ändå somna om och vaknade 8. Låg kvar i sängen med lilla skruttan till typ 9 då jag gick upp. Nu då? Städning, kalas och lite sånt som står på schemat idag men jag är inte sugen på nått av dom. Haha men aa, jag har iaf en massa skitplugg som måste göras så det ska jag väl ta tag i nu, om jag inte ska städa först? Aja, måste fundera på det där lite till!
Sen är jag fett i behov av att träffa katja haha! har lite saker att prata om dåva! Får se om jag kanske väntar in henne imorrn så vi åker hem tillsammans, beror på när jag slutar :) men aa, annars då? Fett sugen på att shoppa, men finns inget fint nu som jag vill ha :( men skulle behöva lite sånt där nödvändigt som jag av nån anledning inte inhandlade igår (?) :o men jaja, ska börja nu med dagens sysslor!
Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim