Valborg 2012

Vilken härlig dag jag hade igår hemma hos broder med hans familj, både under och efter Leas kalas! Blev bjuden på middag, asgott! Och sen spelade vi allihopa wii ahaha aa, de va kul ;) Vid halv 7 typ gick jag hem och vände för att möta upp Katja, vi promenerade ner till stan där vi satt några timmar och skrattade och sen promenerade vi hem igen. När vi stog till rondellen och skulle "skiljas" så kommer det en gammal gubbe (inte svensk) och glor som fan, sen när han försvunnit bakom "kurvan" så går vi efter ett tag och kollar om han är kvar och då står han i skogen och kollar på oss. Och det här var ändå typ 11 på kvällen. Blir fan inte förvånad, jävla äckel! Men Joni kom och gick med mig hem haha snäll som han är så de va ju bra :D
Idag är det valborg iaf, inga speciella planer för dagen men var iaf hos hudläkaren förut och pratade om utslagen jag hade för någon månad sen och han sa att de va en allergisk reaktion. Så aa, menmen.
Ska städa nu och sen kolla bigbrother!
Vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim