amor vincit omnia, et nous cedamus amori

Tjaaa!
Ännu en helt lyckad dag på stan med Katjus. Sov ut till typ 11 imorse och gick upp och fixade mig, kollade lite på the hills (flera år sen) och sen mötte jag upp Katja på stan, vi gick runt och tittade lite, såg några gulliga peeps och sen åkte vi till maxi där vi såg ytterligare några "kändisar" ;) hahah köpte lite gott som vi ska ha med oss imorgon då vi sticker till skansen tidigt på morgonen igen. Sista avsnittet för säsongen, kommer sakna Måns.. :( aja får ta farväl imorgon :D hehe
Har precis duschat och ska väl snart krypa ner i sängen med min fina och sova så jag orkar upp imorgon!
Puss på er!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim