Just because you want me, doesn't mean you love me. Just because you feel you need me, doesn't mean you deserve me.

Hallå där!
Fortfarande sjuk tjej som skriver men trots det åker jag till skolan imorgon. Första dagen och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte längtat, för det har jag gjort! Lite tråkigt att vi bara kommer vara där 2 dagar innan det är daga för 10 veckors praktik igen vilket inte är lika kul men vad gör man när man valt en linje där 50% är ute på praktik..
Har sjukt ont i huvudet fortf och glömde ta ipren innan jag la mig. Nu ligger jag så skönt och bra här så jag orkar inte gå upp igen! Haha
Aja vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim