snälla gud, få dessa 8 veckor att gå fort!

Hejsan!
Söndag idag och jag har bara varit hemma och tagit det lungt, kollat några avsnitt av desperate och bara vilat. Trots att jag inte är riktigt pigg och kry än så är det dags för praktik imorgon. Och jag trodde att det var 10 veckors praktik men lucky for me så är det bara 8! :D haha så bara börja nedräkningen. Detta kan vara det jobbigaste jag någonsin varit med om.. 
Wellwell har precis duschat och nu ska jag väl krypa ner i sängen och smsa med lite fiiiint folk och kanske läsa lite innan jag ska sova. Klockan ringer 4 imorgon.
Ha de så bra, puss!
 
Tumblr_m9dlnaywoi1qgej58o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim