The time of my life

Hejsan!
Igår var jag till tandläkarn först på morgonen och nu kan jag knappt äta, så sjukt ont! Efter det åkte jag till skolan nästan helt i onödan då vi slutade typ 10 minuter efter. Men jag och Katjus stannade till två och tittade i gamla skolkataloger och pratade med lite folk. Fick reda på att Carl Hagelin gick på vacksta och han va jättesöt!:D sen gick tony lagerström, hjelm och billberg mm också där! Ganska coolt ändå ;)

Eftersom jag fortf är förkyld och har feber så var jag hemma från praktiken idag och ska vara det imorgon också, ligger och kollar på ps. i love you nu och sen ska jag ta en dusch och sen sova. Vi hörs mer imorgon!

Bild på Hagelin i 1an, 2an och 3an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim