tror nästan inte man kan vara lyckligare än jag är just nu

Är så jävla lycklig! Har världens underbaraste familj och vänner. Har alla personer jag behöver i mitt liv just nu! Åh love ♥
 
Min dag har spenderats på stan med Katjus, som vanligt ;) hehe köpte en ny mobilladdare, tittade runt på lite träningsgrejjer och lite andra nödvändigheter. Åkte hem vid halv 6 och kollade lite på tv, nu har jag tänt lite ljus och ska starta ett avsnitt av desperate! Har sjukt ont i huvudet så ska ta hand om mig själv resten av kvällen!
 
Har en sjukt rolig sak inplanerad den 25e också, så sjukt taggad! Åh mina babes ;* 
Ska stänga av nu, vi hörs!
 
Åh lycka! Saknar, snart drar det igång igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim