You'll be my american boy

Har blivit lite av en vana att jag bloggar precis innan jag ska sova haha ;) aja jobbet idag flöt på riktigt bra och när jag kom hem åt jag middag och kollade på ett avsnitt av desperate. Sen somna jag i min säng några timmar innan jag duschade och nu ligger jag här igen och ser fram emot ytterligare några timmar!
För övrigt satt jag typ nästan brevid bigbrother amandus på tåget idag, men who cares haha tyckte de skulle va lite roligr för er att veta ;)

Sen har jag precis fått reda på en annan sak också, hahaha dom är ju föör söta!
Puss på er ;*

Kung Henke har blivit pappa också för
6 veckor sen, heeeelt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim