Blicken som är omöjlig att undvika

Tja!
Temadagen i skolan idag var faktiskt mycke bättre o roligare än jag förväntat mig, och julbordet, muuuums!
Först hade vi nå små tävlingar i grupp i idrottshallen, sen lunch, och sen pyssel fram till 2. Den timmen som skulle vara så pysslig slutade med att typ alla satt och kasta pappersflygplan på varann, och i stort sätt alla som jag kastade
hamnade på alla som dom INTE skulle hamna på :( aja ett gott skratt förlänger ju livet säger man ;)

Efter skolan åkte jag till stan med wingman och louise, åt på tacobar och satt där o prata om allt tills klockan var typ halv 7 då vi tog bussen till axa, kollade j20:s match mot ryssland som dom torska med 4-2 typ. Även där hade vi roligt hahah ;)
Aja nu ligger jag hemma i min varma säng, imorgon är det fredag och sista dagen i skolan denna vecka, nästa onsdag får vi jullov!
Puss på er'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim