En vacker dag ska jag kalla dig för min

Jahaja, det var den första advent det.. Tiden flyger iväg och det är redan början på en ny härlig vecka imorgon!
Imorse sov jag ut och gick upp runt 12, duschade, fixade mig och sen runt 3-4 nångång gick jag till bror.. Tog med melvin ut och åkte lite pulka en stund innan jag tog med mig både lea och melvin hit, vi var några timmar här och efter julkalendern gick jag och lämnade dom :) underbar söndag med andra ord!

Nu på kvällen har jag som varje söndag kollat på solsidan, hellenius hörna och beck.. Gunvald asså, jag orkar inte så jävla klockren han är!! Haha ;)

Aja ligger i sängen nu och ska försöka sova lite, vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim