Finns bara en anton forsberg

Åh va glad jag är just nu! Älskade tälje vann hemvändarmatchen i templet mot Leksand, Forsberg höll den fina nollan, Thörnberg är tillbaka där han hör hemma (SSK) och gjorde matchens enda mål när det var 3 minuter kvar av sista perioden, älskar! Matchen slutade 1-0 och tälje plocka 3 fina poäng. Kan inte vara annat än glad, kom hem precis nyss typ och ska krypa ner under täcket och försöka få lite sömn och med vetskapen om att jag fick en kram av både Forsberg och Freddan efter matchen så kommer jag nog somna gott inatt!;) vi har så härliga killar i vårt lag alltså!

Fredag imorgon och dags för 7 timmars jobb, kan inte säga att jag är speciellt taggad efter en dag och kväll som denna men pengarna rullar in som dom ska sen ;) så får försöka leva på det under mina jobbtimmar! Å andra sidan så brukar tiden gå hyffsat fort ändå!:)

Ska sluta här, njuta av den otroligt sköna vinsten och försöka få lite sömn!
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim