I had a dream last night

Söndag, tredje advent, en vecka kvar till jul och jag är långt ifrån klar med allt som ska göras innan dess! Men idag har jag faktiskt vart riktigt duktig! 
Vart inget med trippen till sthlm med katjus eftersom det snöade och jag hade ont i huvudet och ingen ork att fixa mig. Så låg kvar i sängen till typ 11 då jag gick upp, kokade varm choklad, gjorde en macka och satte mig framför teven, gjorde hemgjord gräddkola och sen efter det hjälpte jag familjen att städa hela köket inför jul, älskar när det blir rent och snyggt! :) bara det tog några timmar och nu har vi precis ätit världens godaste middag, kommer sova gott inatt, speciellt om jag har samma dröm som inatt ;) haha världens underbaraste ju.
 
Imorgon är det måndag, slutar tidigare än vanligt men vet inte vad jag ska göra efter skolan, måste försöka fixa resten av julklapparna, slå in dom, storstäda rummet och massa annat. Vet inte hur jag ska hinna med allt, allra helst inte när jag jobbar från torsdag till lördag :o aja får försöka lösa det på något sätt.
Har ju imorgon på mig att bli klar med allt som ska göras, för på tisdag är det sista matchen innan juluppehållet och sen på onsdag har j20 match igen som jag tror att vi ska gå på! :)
Annars vet jag inte, skola fram till onsdag och sen jullov och en massa jobb som väntar! Ska ta och ta det lungt nu resten av kvällen, ögna igenom svenskaboken och sen kolla på beck klockan 9.
 
Vi hörs mer imorgon, tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim