Let me love you all the ways I can

17 december, jul om 7 dagar och idag har jag inhandlat nästan alla julklappar, bara 2 kvar!

Slutade egentligen skolan klockan 12 men jag och katjus hade några uppgifter kvar att göra så vi stannade kvar till 2 och gjorde dom! Efter det åkte vi till stan, käkade, handla julklappar, lite smink och äntligen ett par bättre skor!:)
Sen åkte vi hem, jag pluggade klart det sista, slog in julklappar och nu är jag svintrött.. Har prov imorgon i natur men mina papper ligger i louise skåp så känns faktiskt ganska skönt att jag slipper tänka på det ;)
Nu ska jag drömma mig bort till drömmarnas värld, vi hörs imorgon babes!

Bild från senaste hemmamatchen, imorgon är det hockey igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim