"man måste våga älska"

Tror ni på att jorden går under imorgon? Jag har aldrig riktigt trott på det men måste erkänna att det är lite läskigt faktiskt! 3: forskare säger ju att det inte kommer hända, så får väl tro på det!
 
Första dagen på jobbet gick bra, jobbade dock bara 4 timmar men imorgon ska jag jobba 6 timmar. Tiden gick ganska fort och det va roligt faktiskt :D hoppas det fortsätter så!
Men trött är jag! Håller på att somna och imorgon börjar jag 10 så funderar på att sova snart så jag orkar upp imorgon, funderar också på om jag ska stanna på stan imorgon efter jobbet och klippa mig (?) skulle verkligen behövas nu, börjar få äckligt långt hår.. Annars då, julafton om 4 dagar och jag har fortfarande en del julklappar att inhandla, måste sätta fart hahah! 
 
Men vet ni, nu ska jag krypa ner i sängen och smsa med lite fina människor och ladda inför imorgon, puss 
 
Snart så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim