There are times I just look at the cover, and there are times when I wanna read what's inside

Gokväll!
Min torsdag;, hade egentligen hemuppgifter idag för att vår lärare inte kom fram till skolan i snön men jag och katja åkte ändå, gjorde klart uppgifterna och spelade biljard igen.. Tog 12 bussen till stan där det vart lunch och shopping! Åkte hem och fixade mig, åkte till axa och såg SSK torska mot Oskarshamn med 3-4 efter straffar och nu ligger jag i sängen! Ska bli oerhört skönt att sova inatt, vet inte varför det känns så skönt just ikväll dock..

Stog i entrén hela andra perioden så höll inte så stor koll på vilka som gjorde vilket mål, men målskyttarna är iaf: Cam Fowler, Johan Andersson och Emil Djuse.
Det var även Matt Reads kanske sista hemmamatch för SSK någonsin, på lördag efter matchen åker han hem till usa för att fira jul, om lockouten fortf pågår efter jul kommer han tillbaks men annars är det hejdå på lördag :( tråkigt!

Aja ska försöka få lite sömn nu så jag orkar med morgondagen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim