There's no way to happiness, happiness is the way!

Hejsan!
Nu fungerar appen förhoppningsvis som den ska igen, skönt!
Måndag och skola idag, gick väl helt okej fram till lunch då jag började må dåligt som fan, ont i magen osv av lite olika anledningar, aldrig skönt.. Men jag överlevde dagen efter att somnat på entreprenörskapen haha, jag har lixom aldrig somnat i skolan, vad hände?! Börjar bli sjuk? Hoppas inte..
Dagen i övrigt gick bättre än förväntat, trodde jag skulle slå någon ett tag där bara.

Aja efter skolan åkte jag ner till stan och lämnade tillbaks en tröja och sen åkte vi hem, kollade lite på tv, prata lite i tele och sen somnade jag, vaknade för typ 30 minuter sen kanske och nu ligger jag i sängen.
Vi hörs imorgon, puss


Bild på muffinsarna jag och wingman bjöd på i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim