Woopwoop

Godmorgon på er!
Lördag och jag sitter och äter frukost just nu medans alla andra antagligen sover ^^ haha men så kan det vara när man ska iväg och jobba! Har samma pass som igår och efter jobbet har jag klipptid nere på stan, ska bli oerhört skönt att bli av med håret, haha iaf en bit av det :)

Känner att jag verkligen måste slå in resterande julklappar ikväll också för imorgon jobbar jag mellan 14:00 - 22:00 och då kommer jag vara helt död efter det och sen är det lixom julafton på måndag. Så det måste jag göra idag!

SSK torska uppe i värmland igår också mot seriens värsta grislag. Det började bra iaf då tälje gjorde 1-0 typ 17 sekunder in i matchen men förlorade sen med 5-3.. Det vart lite bråkigt där i andra perioden också men det fixade tälje lätt när dom visade vart skåpet ska stå ;)
Aja, ett litet uppehåll från all hockey nu under jul, nästa match är hemma mot leksingarna den 27e! Tyvärr kommer Read inte tillbaks till dess som förväntat då han ska rehabas för en nackskada om jag läst rätt, riktigt synd men om lockouten fortsätter så kommer han tillbaks i mitten av januari!<3

Nu ska jag äta klart och sen föna håret och byta om! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim