förlååååt!

Hejhejhejhej!
Förlåt för noll uppdatering igår, jag har inte någon speciellt bra förklaring heller utan det bara inte blev så :) Skolan först, måndag och allt.. Efter skolan hem, kolla tv, sen vid 7 kom linnea och vi åkte ner till stan och hämtade med oss mat hem. Kollade på familjen annorlunda och sen på det okända innan vi gick och la oss. Imorse var det upp redan vid 05:45 eftersom vi skulle med klassen till upplands väsby och marabou fabriken (luktade choklad redan när vi gick av bussen!!) där vi skulle på en föreläsning om kaffe och jag måste säga att det var den enda föreläsning jag någonsin vart på som inte var tråkig. Den var faktiskt intressant, vi fick även en kaffedrink och vissa i klassen fick prova på att göra latte och espresso och det ser ganska enkelt ut ;) och maten ska vi inte ens prata om, och allt godis vi fick! :D hahaha nejmen efter det åkte jag och Linnea hem till mig där vi kollade på skräckfilm, the children. AS äcklig och skum! Men aa, det var allt för mig, bjuder på några bilder från dagen! Puss ♥
HAHA!!
Kaffedrinken, helt okej faktiskt!
En bok vi fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim