inte klar än :(

Hejsan!
Blev aldrig klar med allt plugg idag :( men svenska rapporten är iaf klar och de andra två är halvklara båda två. Fixar resten imorrn då jag orkar leta fram information! Hittade inget att skriva så sket i det helt enkelt och kollade på melodifestivalen med familjen istället ;) Haha nu kom jag precis ut ur duschen och nu tror jag faktiskt att jag ska avveckla och krypa ner i sängen!
Det är fullt upp imorgon, upp ganska tidigt så jag hinner städa innan besöket kommer hit för att fira mamma som fyller år på måndag, så det blir smörgåstårta både lunch och middag imorgon skulle jag tro! Mamma är ju grym på det (trots att jag inte tycker om det) så lovar att lägga upp en bild på tårtan! Iaf, sen blir det att göra klart ALLT plugg för det ska vara klart på måndag har jag bestämt!
Men aa, vi hörs imorgon lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim