känslan när ingenting går som man vill

Hejsan!
Imorgon är det fredag!! Va sjukt taggad innan men mina planer går inte i verket så behöver inte den längre känns det som..
Men aa, skolan idag gick super, fast idrotten var då inte speciellt rolig eller vad man ska säga. Hade längdskidor igen och jag kunde typ inte andas och så var det svinkallt så det var nog inte så uppskattat hos någon av oss i klassen skulle jag tro.. Men nu är det över! :D Efter skolan åkte jag ner till stan med katja och köpte lite nödvändiga saker och nu är jag hemma, har ätit och nu ska jag plugga! Livsmedelskunskap och matte! (: men vi hörs mer imorgon, puss ♥
Bild på mig och Linnea under skidåkningen, laaata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim