om ett gott skratt förlänger livet är jag odödlig!

Tjenamors!
Herre vilken lyckad dag måste jag säga! Skolan gick super, hade ganska kul och jobbade på mer än vanligt på lektionerna faktiskt! Fick sluta två eftersom engelska läraren var sjuk så tog bussen ner till stan och tog en fika med Linnea, Elin och Katja och sen gick vi runt lite. Efter ett tag drog jag och Linnea hem till mig där vi har varit ända tills nu. Hon åkte precis hem och här har vi sjungit mkt, försökt lära oss att shejka (a) och lyssnat på musik! Nu ska jag tvätta bort mitt smink, duscha och sen sova! Imorgon är det dags för längdskidor igen... haha kommer frysa arslet av mig :( menmen vi hörs mer då! Puss ♥
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim