once they see you doing better without them, that's when they want you back

Tjenna!
Vi hade det jättemysigt på stan och pratade om en hel del, det är mkt att prata om när man inte träffats på jättelänge!! ;) Haha men aa efter det var det meningen att jag skulle till huddinge och träffa en vän men  det vart inte så så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå lite fortare! Segt som satan att sitta hemma en lördagskväll lixom :p men så kan det va! Klockan 8 tänkte jag iaf kolla på melodifestivalen om det inte går någon bättre film så aa, men innan det ska jag se på hur många lingon finns det i världen :D hahahahaha kärlek!♥

Kommentarer
Postat av: Eveliina

Jag har saknat att träffa dig! Vi får ta och ses igen! ♥

2012-02-04 @ 22:23:56
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim