ssk-malmö

Hej.
Nu är de efterlängtade lovet här och det var sjukt skönt att få sova ut imorse! Igår var det ju fredag och efter skolan åkte jag, linnea och katja till mimmos och käkade lunch/middag och taggade till matchen som var på kvällen.
Efter det åkte vi hem en stund innan vi tog bussen till axa, ssk-malmö och tyvärr så vann malmö med 3-2 :/ men snyggingen själv gjorde ju ett mål så lite glad vart jag (A) haha så söt! Iaf, efter matchen in en snabbis på coop och köpte chips och godis innan vi tog bussen hem till mig. Vi kollade på en och en halv film haha vi orkade inte kolla klart skräckisen eftersom vi höll på att somna. Idag nu på förmiddagen har vi inte gjort så mkt faktiskt, mest kollat på tv. Nu har Linnea åkt hem och jag sitter här och är irriterad som satan!!!
En stor diss till folk som är så avundsjuka på ens liv att de måste förstöra det för att själv må bättre. -.- Usch på sånt, väx upp.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim