tänk att några personer kan göra en dag så bra!

Hejsan!
Fredag idag och min dag kunde typ inte börja värre, haha försov mig, höll på att missa bussen och såg helt allmänt cp ut. Men mötte iaf upp tjejerna i hamn och tog tåget till slakthusområdet nära globen där vi åkte med hela klassen till fällmans kött, har nog aldrig vart så äcklad i hela mitt liv. Det bokstavligt talat STANK blod där inne, höll seriöst på att spy! Aja, efter det vare lunch som gällde och sen drog jag, katja och elin till globen och ica där vi handlade lite onyttigheter ;) sen vare studiebesök på Sorunda grönsakshallar, där var det faktiskt jätteintressant men askallt! Efter det åkte jag, elin w, katja, louise och louise till stklm där vi gick i lite affärer innan vi åkte hem :) nu är tvättstugan igång, ska faktiskt ner dit nu men lovar er några bilder när jag kmr upp! :D
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim