The twilight saga: breaking dawn part 1

Hejsan!
Asså nu är det såhär att jag har precis kollat klart på något som måste vara världens bästa film, nämligen breaking dawn!!! Asså jag döör va bra den var! Men den där scenen där hon föder barnet var inte så trevlig så satt mest och blundade och höll för öronen under den tiden, annars skulle jag förmodligen spytt. Men förutom det så var den grym! Hade ju hoppats på att få se den på bio men alla andra hade redan sett den på andra håll så tog chansen och såg på min tv istället :) men funkade lika bra det!
Aja, fredag idag och skolan gick rätt så bra, försov mig imorse men hann i tid till bussen och fick asgod mat i skolan så dagen kunde inte bli så mkt bättre. Efter skolan åkte jag och Linnea ner till stan och handlade dricka och muffins så åkte vi hem till mig och kollade film, sen åkte hon hem och då började jag kolla twilight!
Men jaa, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sätta på någon annan film, bädda ner mig i soffan med min assköna one piece och bara chilla resten av kvällen!
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim