fett lame

Hallådär!
Onsdag idag och jobbet har gått bra och fort men när jag väl sluta så var solen bara ivägen, då önskade jag att det kom svala vindar och spöregn eftersom jag hade så himla ont i huvet. Det gick ingen buss så fick vänta 50 minuter på tåget, sen åkte jag hem.
 
För det andra så fick vi ett mejl idag om att kepan jag beställde igår inte finns kvar i deras sortiment.. man undrar ju varför dom har den på sidan och att det står att den finns i lager. Dessutom så finns inte den kepsen på nån sida längre så fick bli en likadan fast vit istället!
 
Ska krypa ner i sängen nu och sova, sjukt trött och har fortfarande lite ont i huvudet. Tredje jobbdagen för veckan imorgon, snart helg ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim