Home sweet home!

Hejjj! Kom hem från orsa igår kväll, vi har haft det riktigt bra där trots att det har regnat och vart mulet, men vi har haft varmt och sol med!:D Direkt när jag kom hem igår packa jag upp, duschade och sen drog jag på bio med Katjus, vi såg COCKPIT. Den var sjukt bra, HAHA! Och när man inte träffats på en vecka så har man ju en hel del att prata om så sånt vart det med ;) Somna direkt typ när vi kom hem och idag var jag iväg och handlade med familjen, köpte åven nya skor. Sen har jag städat rummet efter det.. Imorgon börjar jobbet igen, jobbar 2 veckor till och sen har jag några veckor lediga då jag ska hitta på massa kul! 14 dagar kvar också ffs!!:DD hehe Aja, bjuder på lite bilder! Vi hörs imorgon ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim