life's what you make it

6/7-2012 --> Åker imorgon!
 
Halihallå!
Sista dagen på jobbet för den här veckan och det gick bra! Egentligen skulle jag jobbat imorgon också men eftersom jag åker bort så fick jag ledigt! :)
Slutade halv 3, tåg tåget till hamn där jag blev upphämtad, åkte hem och åt middag och sen efter det har jag packat, haft tvättstuga, laddat in massa ny musik i mobilen och lite sånt nödvändigt.
Ska ta en dusch nu och sen kolla några avsnitt av desperate och sen krypa ner i sängen, slänger förmodligen in ett inlägg innan vi åker annars kan ni följa mig på instagram, carolinenordlander.
 
Sen vet jag inte hur det blir med inlägg nu under kommande veckan, vet inte om jag kan ta med mig data och det än och det är väldigt jobbigt att blogga från mobilen också då appen inte fungerar ännu... så vi får se helt enkelt!
Ha det så bra sålänge!
Tjing ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim