Want to meet you

Har alltid samma problem med att börja inläggen.. Menmen haha fick med mig det jag letade efter på ikea förutom dom där ramarna som inte fanns :( aja. Ligger i sängen nu och tänker, TÄNK OM jag ba kunde få det här, skulle ju vara awesome. Men ingen kan säga att jag inte har försökt för det har jag :/ Ohja juste! Låna 400 av syster och köpte sjukt snygga skor idag, mina bebisar! Lovar att lägga upp en bild imorgon innan jag börjar jobba ;* Bara 3 arbetsdagar kvar nu, stå ut med att ha ont i fötterna 3 dagar till..-.- haha men det ska bli skönt med lite ledigt faktiskt! Endast 5 dagar kvar till "avsparket" haha om man kan kalla det så? Ni får veta vad på måndag morgon..;) Puss och godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim