ååh så puttenutte söt!

Hejsan!
Runt 7 ringde Katjus och sa att jag skulle komma ner till o'learys och umgås lite, pga lite olika anledningar.. :) Så jag hoppa snabbt som fan in i duschen, sminkade mig och klädde på mig och en timme senare (klockan 8) var jag på plats. Helt proppfullt pga fotbollen men fick plats i baren hehe katja bjöd på cola så satt jag där de två sista timmarna av hennes arbetspass och tittade på folk. Blev iaktagen av en kåt, skum, lite halft creepy kille sådär som satt o log mot mig oavbrutet och sen såg jag lite annat fint folk också.. ;) 
 
När hon slutat tog vi bussen till västergård och sen gick vi en liten promenad, kom hem runt 12 nångång och nu ska jag krypa ner i sängen och sooova :)
Får se vad morgondagen har att erbjuda, kanske dags att börja vända tillbaks dygnet snart, jobb på tisdag!
Tjiiing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim