bio time tonight!

Tjatja!
Första dagen av sommarlovet idag och jag gick upp vid 9 imorse för att jag skulle till tandläkaren, efter det åkte jag hem och kollade på tv och sen somnade jag och har sovit till typ nu. Har en heeemsk huvudvärk som jag har haft i några veckor nu, kanske börjar bli sjuk (?) aja hoppas inte.

Ikväll blir det nog bio med Katjus för hela slanten, så skönt att umgås med henne för om man är på skitdåligt humör eller är deprimerad så blir man alltid på bättre humör :o kan bero på att vi typ har samma problem och mår dåligt av samma anledningar så vi typ "pushar" varann ;) haha!
Det är fortfarande oklart vilken film det blir men vi får se vilka som går nu.

För övrigt så fungerar inte min blogg.se app på min iphone men det kanske kan bero på att de håller på att ändra hela skiten? Aja blir nog bättre nu iaf!

Ska inte skriva nå mer nu utan vi hörs senare, tjing! ♥


Sjukt ful bild men roligt hade vi! Hockeygirls föralltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim