I won't let you go, now you know. I've been crazy for you all this time

15/6-2012 --> awesome kväll igår!
 
Jag hade en helt grym kväll igår på heron med katja. Vi åkte dit så vi var där lagom tid innan biljetterna som vi reserverat skulle hämtas ut. Sen var det två timmar kvar tills bion började så vi satte oss vid donken och åt pommes och drack vatten och hade förövrigt sjukt kul. HAHA!
Glömde helt bort tiden så det vart lite stressigt men vi hann komma in i salongen precis innan filmen började så aa.
Filmen vi såg var sjuuukt bra (om man gillar tjejfilmer vilket jag gör!) och hette LOL, aa vart lite besatt av låten i slutet också men tyvärr så är den bara några sekunder lång ahaha.
Aja kom hem vid halv 2-2 och la mig direkt i sängen och somnade..

Idag är det fredag óch jag vaknade återigen upp med denna hemska huvudvärk, trodde jag skulle slippa den nu under sommaren men icke. Jag som trodde att det var skolan eller praktiken som orsakade den men nejjnejj. :/

Vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt, jag har lov och behöver inte planera ett skit ;) så vi får se vart dagen leder oss helt enkelt, Synd bara att det inte kan vara riktigt sommarväder ute så man typ kan åka och bada.. Menmen ska iaf börja med en dusch och sen får vi se!
Tjing ♥


Underbar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim