not caring what others think is the best choice you'll ever make.

Hejjj.
Idag vaknade jag runt 10 och fixade mig och sen åkte jag ner till stan runt 12 och mötte upp Katjus för en fika och massa prat, sen åkte jag hem för att hon skulle jobba :)
 
Har precis förberett maten lite (skurit kycklingfilé) haha så nu är det bara att vänta tills den blir klar. Resten av dagen och kvällen ska jag spendera framför desperate igen! Åh love it! ♥
Sen är jag faktiskt sjukt sugen på att köpa en New York Rangers keps, så sjukt snygga och aa, helt sjukt bra helt enkelt ;) hahah jag har ju mina knep om man säger så :D hehe men får fundera på det ett tag! Men som sagt, sjukt sugen! 
 
 
 
Åh, ge mig ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim