Ta ingenting för givet

Fan va irriterad jag är, först började dagen med att turkgubben som körde bussjäveln inte stanna där alla skulle av, hade bara lust att skjuta skallen av honom, jävla äckel!

Sen vart jag på bättre humör men när jag kom till skolan vände det igen, fan vad jag hatar människor ibland.
Tänker skita i detta nu och inte prata med någon eller ta något någon säger seriöst :)

Efter skolan åkte jag och katja ner på stan och fikade och jag har även hört sommarens första åska! Så sjukt jävla mysigt, finns ingenting med sommaren som är mysigare än åska!
Menmen imorgon är det "skolavslutning" i skolan, helt ärligt så kommer jag sakna skolan lite, fast jag hoppas också på att få glömma allt och alla som har med skolan att göra, annars kmr jag döda någon i höst..

Ska inte skriva mer nu, har en sån där negativ attityd så vi hörs mer nån annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim