The best feeling is when you look at him and he's already staring.

22/6-2012 --> Midsommarafton!
 
Godkväll på er!
Idag är det midsommar och det känns lite sådär att det redan nu börjar gå mot mörkare tider igen :/ men ju snabbare tiden går, snabbare får man se saknade hockeyn igen! ;) hehe
 
Min midsommar har jag spenderat ute på landet med min familj, brorsans lilla familj och hans tjejs familj :D haha näästan hela släkten! Nejmen det var riktigt trevligt faktiskt och fint väder hade vi också, ett stort plus!
Övningskörde hem från mörkö och nu sitter jag nyduschad i soffan och ska alldeles strax starta desperate och se några avsnitt innan jag ska sova. Det är ju lite segt att kolla många, haha varje avsnitt är ju ändå typ en timme långt.. menmen det är kul!
 
Imorgon är det lördag och mina planer är att träffa Katjus och umgås med henne, tror att det blir bio igen på kvällen men innan det vet jag inte än. Ska sova tills jag vaknar imorgon, inga väckarklockor här inte! :D hehe men måste även se till att syrran fixar en ny design till mig, får ångest haha.
 
Detta var allt för mig för idag! Hoppas ni har haft en kick-ass midsommar!
Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim