underbar dag!

Godkväll!
Idag har vart en helt underbar dag! :) 
Först vaknade jag runt 10 och sen efter några timmar kom Melvin och Lea hit så var vi barnvakt i någon timme, sen skjutsade vi ut dom till landet och jag stannade kvar där och det var riktigt mysigt :) 
Grillade, fiskade och tog en tur med båten till skansundet och köpte glass innan vi åkte hem runt 9. 
 
Nu har jag varit hemma i några timmar och har precis duschat, nu ska jag starta new years eve och kolla på den innan jag ska krypa ner i sängen för natten!
Midsommar imorgon och planerna är att följa med bror m. familj ut till landet igen och fira midsommar där, blir nog skitbra! :)
Så vi hörs mer imorgon! 
 
 
Några bilder från mina senaste dagar ---> Övningskörning, söta Melvin, mitt übersnygga skal och en bild från båttrippen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim