Vet inte om jag ska skratta eller gråta

Illamående, magvärk, ont i ryggen, svimfärdig, gråtfärdig, när jag öppnar ögonen snurrar hela världen.

Aa, som ni kanske märker så mår jag inte så jättebra och jag har ingen aning om varför, orkar inte städa idag heller som jag brukar göra på söndagar. Jag var påväg men hamnade i sängen lika fort. Måste iaf försöka plugga lite livsmedelskunskap, jag har ju trots allt prov på det imorgon. Men innan det är det några timmar jobb och sista praktikdagen, jag kommer ihåg när det var 10 veckor kvar, nu är det 1 dag!

Men ska inte skriva nå mer nu, ska plugga och smsa med lite människor och hoppas på att må bättre imorgon och få lite finare väder också såklart!

Bild på fredagens "student" outfit och en annan på min favoritkille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim