en dag i axa

God kväll.
Som jag skrev igår skulle jag och katja ut på äventyr idag och för att överraska lilla Lea som längtar så mkt till ispremiären i höst för att få autografer av alla ssk spelare så tog vi med henne till axa (axa-dagen idag) där det var lite matcher bland små barn och några spelare från a-laget som skrev autografer.
Köpte en plansch till henne som de fick skriva på och hon blev jätteglad, även om hon gnällde haha. Så dagens goda gärning, vi hade kul och fick se ssk: s kung utan hockeykläderna (kurt) och en massa andra snyggingar ;) kommer bilder i ett nytt inlägg.
Efter det åkte jag hem och åt middag och sen har jag läst ut svenska boken, känner mig duktig även fast det är det enda plugg jag orkat ta tag i denna helg, fast jag har en hel hög med saker som måste göras... haha
Måndag imorgon och sovmorgon, ser faktiskt lite fram emot dagen imorgon, fråga mig inte varför men gör bara det :D ahah lite sjukt, jo jag vet. Måste även slå en signal till min praktikplats och höra om tider, sista minuten där med men har ju inte haft nån röst :( så aa, det är min måndag. Lägg till städning och ytterligare lite plugg på det så är måndagen slut sen!
Men ska lägga in bilderna och sen ta en dusch innan bb. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim