en eftermiddag i huvudstaden

Tja!
Efter att jag gjort allt det jag skrev tidigare så mötte jag upp katja på stan och vi åkte till stockholm, där gick vi runt lite och sen tog vi tillfället i akt och prova hockeyutrustning haha så kul vi hade! Folk måste trott vi va helt sjuka i huvet eller nått ^^ haha men kul hade vi! (bild kommer senare)
Efter det åt vi middag på jensen och satt där i några timmar innan vi tog tåget hemåt, så med andra ord har jag haft en bra dag i huvudstaden!
Imorgon är det lördag och jag ska på kalas på förmiddagen, sen blir det nog hem och städa och sen fixa klart det sista inför utställningen på söndag :) så där har ni min helg!
Nu ska jag fixa nått att äta och sen vet jag inte, kolla gårdagens avsnitt av big brother och sen får vi se!
Puss sålänge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim