En snöig måndag

Asså hej!
Haha skoja lite med er, min måndag har gått sjukt snabbt faktiskt. Har mått lite "illa" om man kan kalla det det största delen av dagen men nu är det lungt! Sen hela eftermiddagen var det strömavbrott i hela skolan så haha aa, de gick ju som det gick att jobba eftersom vi skulle använda datorerna. Men vi klagar inte, har iaf bestämt mig nu om vad jag ska prata om på svenska muntliga nationella på torsdag! Så kanske måste börja förbereda redovisningen snart så den blir så bra som möjligt, även fast jag bokstavligt talat hatar att stå och prata inför folk men det ska nog gå bra! :)
Tvättstugan är i full gång, städningen av rummet vet jag inte om jag orkar men tror jag ska göra det ändå! Då förtjänar jag min iskalla cola efter det sen! Hehe nu har jag magknip istället, jobbigt :( haha imorgon är det skola först, sen till min praktik plats och snacka med dom eftersom jag inte kommer fram på tele och sen utvecklingssamtal i skolan på kvällen. Så aa, fullbokad tisdag med! haha men sånt gillar vi :D
Annars är det sjukt stressigt för mig nu som ni redan vet men jag ska nog klara detta, haha skulle va kul om jag failade första året i gymnasiet lixom ;) haha men nej det ska jag absolut inte göra! Måste börja ta tag i städningen nu om jag ska bli klar nån gång så vi hörs lite senare!
Puss ♥
HAHA så skön, såg den på Evelinas blogg och va tvungen att stjäla den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim