en välbehövd dag

Hejsan!
Min tisdag har gått sjukt seg, höll på att somna både på tåget till jobbet och på bussen hem därifrån. Mina fötter dödar mig under dagen haha så kanske måste dra o köpa riktiga skor, får se om jag gör det på tosdag,, hoppas!
Eftersom vi skulle få några nya maskiner till bagerit idag så fick jag sluta vid 12, tog bussen hem. Lagade lite nudlar, kolla på tv en stund och somnade. Haha vaknade av att katja skickade sms vid 3 och sa att hon slutat så då började jag fixa mig för att åka ner till stan och möta upp henne för en fika och massa skitsnack!
Sen gick vi runt i lite affärer och jag fick med mig en t-shirt, leggins, stickad tröja och lite sminkgrejjer hem. Lite nödvändigt sådär :)
Kom hem runt 6-7 och nu har jag duschat och ska väl snart bädda ner mig i sängen och försöka få lite sömn. Upp 4 imorgon bitti som vanligt och efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Om jag inte somnar kanske jag ska ta tag i lite plugg? Jaja vi får se!
Ska inte skriva så mkt mer, jag har haft en bra eftermiddag. Såna behövs ibland kan jag tala om för er!
Så även om ni har fullt upp på dagarna, ta er tid att träffa era vänner. En sån stund kan förvandla en hemsk dag till en sjukt nice dag!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim